Aktuellt / På gång

tork

Vårdressyren med division 1 omgång 1

Du har väl inte missat att vi anordnar en 2* dressyrtävling för häst hemma på Torslanda Ridklubb.
13 april 2024 med start kl. 09:00
Tävlingen medarrangeras av Gunnesby Hästsportklubb.
In och anmäl nu – så kickar vi igång division 1 tillsammans med andra dressyrintresserade!
Finfina priser, go' fika och trevlig atmosfär utlovas!
VARMT VÄLKOMNA!
Lördag 13/4: 2* dressyrtävling häst på ToRK

Antalet starter för dagen är begränsat till 80 (lagdeltagare har förtur)

2* Lätt A:3 (2013)

Förklass. Rosett, Hederspris

2* Lätt A:6 (2024) LAG

Lagklass individuell start. Rosett, Hederspris

Döms av tre domare. Lagklass division 1. Klassen är även öppen för ryttare som inte rider Division 1.

2* Medelsvår B:1 (2024) LAG

Lagklass individuell start. Rosett, Hederspris

tork

Ride, wine & dine 2024

SAVE THE DATE: 7-8 juni!

RIDe, WINE & DINE med ahlqvist dressage på torslanda ridklubb

TRÄNINGSHElG MED AHLQVIST DRESSAGE PÅ TORSLANDA RIDKLUBB

FRE 7 & LÖR 8 JUNI -24

Avsluta våren med två dagars dressyrträning och gemensam middag, med hästarna och ridning i fokus.

Ta tillfället i akt att sitta med på de andra deltagarnas träningar – vi ordnar bubbel och tilltugg!

Foto Ahlqvist Dressage
För 1200 kr *ingår:
  • Två träningar för Tina Ahlqvist

• Bubbel och tilltugg på ridhusläktaren

• Gemensam middag med huvudrätt, efterrätt samt vin/alkoholfritt alternativ till middagen.

*evt. anläggningskostnad tillkommer för icke.-medlemmar.

Vill du och ditt företag synas på hoppbanan?

Nu finns det möjlighet att investera i ett reklamhinder hos oss på Torslanda Ridklubb!

Att marknadsföra sig via hindermaterial är ett effektivt sätt att nå ut till ridsporten och dess publik. Många ryttare publicerar sina ritter online, vilket också genererar reklam ut på många sociala plattformar.

I bifogat prospekt (nås via knappen i inlägget) finns flera olika exempel med lite mer info, priser och vad det finns för möjligheter att skapa egen design.

Vill du vara med och bidra och beställa, eller har frågor – kontakta klubben via kontakt@torslandaridklubb.se

//Hälsningar Tävlingssektionen

vill du vara med i ToRKs ungdoms-sektion?

Hej alla ungdomar!

Vår ambition är att skapa en aktiv ungdomssektion där alla kan känna sig delaktiga oavsett stall, ålder och gren.

Alla medlemmar under 26 år är varmt välkomna att vara med i ToRKs ungdomssektion.

Frågor och funderingar? Hör av er till Ebba Johansson eller Joline Ahrenstedt.

Välkomna!

arkiv

Här har vi samlat alla gamla events!