tränare &

Tränaransvarig

Viktig information till dig som är tränare eller kontaktperson för tränare på Torslanda Ridklubb.

Träningarna på Torslanda Ridklubb administreras ej av klubben utan av respektive tränaransvarig kontaktperson. Alla tränare som verkar på klubben skall dock godkännas av Styrelsen.
Ansökan görs här på klubbens hemsida - "Tränaransökan"

Fasta tränare ska inneha F-skattsedel.
Alla tränare, både fast, helgtränare och strötränare ska uppvisa ett enkelt utdrag ur brottsregistret för en styrelsemedlem.

För mer info gällande ansvar som Träningsansvarig kontaktperson - läs dokument under knappen nedan

För elever som saknar manegekort tillkommer manegehyra
Träningsansvarig kontaktperson är ansvarig att informera gästande tränande ekipage utan manekort om avgiften, samt månadsvis lämna in fullständigt träningsunderlag (för mer info läs dokument under knappen nedan)

Avgiften är för elever utan manegekort:

• 100 kr/tillfälle för medlemmar

• 200 kr/tillfälle för icke medlemmar