tränare Med Fast träningstid

• Träningarna administreras ej av klubben, utan utav respektive träningsansvaring kontaktperson.

• Manegekortsinnehavarna har företräde vid alla typer av träningar.

• För icke manegekortsinnehavare tillkommer en avgift av 100kr för medlemmar och 200 kr för icke medlemmar (administreras av träningsansvarig kontaktperson)

• För dagkortsinnehavare tillkommer manegeavgift, 100 kr vid träning utanför dagkortstid.

• För att få tränare godkänd krävs att man ansöker till styrelsen.
    - Ansökan fasta träningar ansöks årsvis och gäller under perioden 15/8-15/6 .
    - Ansökningar skickas in till klubbens mailadress kontakt@torslandaridklubb.se,  elevunderlag ska bifogas..

• Alla fasta tränare ska inneha F-skattsedel.

dressyrtränare

Följande dressyrtränare har godkänts av styrelsen att boka upp fasta träningstillfällen på ToRK.

hopptränare

Följande hopptränare har godkänts av styrelsen att boka upp fasta träningstillfällen på ToRK.

När fast hoppträning (onsdagar jämna veckor) är inställd gäller fri hoppning 18.30-21-30 för att hoppekipagen ska kunna få möjlighet att hoppa även om träningen är inställd.

strötränare

• Strötiderna som bokas med tränarna ska bokas i kalendern max en vecka framåt och senast 48h innan träningstillfället.  Kalendern finns på www.boka.se/torkmanegen

• Strötränare får boka max 2 ekipage/tillfälle.

• Strötränare får ej träna ekipage utan manegekort.

• Hoppträning måste förankras med styrelsen då den stänger manegen.

• Felaktiga bokningar kommer att raderas löpande av styrelsens representanter.

• För dagkortsinnehavare tillkommer manegeavgift, 100 kr vid träning utanför dagkortstid (administreras av träningsansvarig kontaktperson)

Följande strötränare har godkänts av styrelsen att boka upp träningstillfällen på ToRK.

Lovisa Wessblad

Kontakt: tränaransvarig Lina Appelqvist

Pernilla andersson

Kontakt: tränaransvarig Josefin Ekelund

gästtränare

Följande gästtränare, dvs. helgtränare m.fl., har tidigare godkänts av styrelsen att boka upp träningstillfällen på ToRK. Tillstånd måste ges från styrelsen varje gång.
  • För att få tränare godkänd krävs att man ansöker till styrelsen. Det kan du göra här. OBS! Tillstånd måste ges inför varje träningstillfälle

• Det är kontaktpersonens/tränarens ansvar att träningstiden skrivs upp i kalendern. Träningarna administreras ej av klubben, utan utav respektive kontaktperson. Kalendern finns på www.boka.se/torkmanegen

• Manegekortsinnehavare har företräde.

• Felaktiga bokningar kommer att raderas löpande av styrelsens representanter.