stallet

UPPSTALLNING PÅ ToRK

Uppstallning på ToRK sker i två separata stall, varav det nyaste byggdes under 2010. Totalt rymmer de två stallen 25 boxar.

Vi har ett antal rasthagar där hästarna går ensamma eller två och två. Vi har även några större hagar där flera hästar går ihop i kuperad terräng, ston och valacker för sig.

Det finns för närvarande inga lediga stallplatser. Önskar man boxplats på ToRK kan man skicka in en intresseanmälan.

Den dagliga driften av stallverksamheten leds av en stallkommitté som består av medlemmar uppstallade på ToRK. Stallkommitténs ordförande väljs in på årsmötet och innehar även en styrelseposition med rösträtt.

Ordförande for Stallkommittén är Rebecca Norén. Övriga medlemmar väljs av kollektivet och är för tillfället Maria Larsson, Rebecca Larsson, Josefin Ekelund och Julia Carlsson.

Kontakta stallkommittén:  sk@torslandaridklubb.se