tävling

ToRK är en framgångsrik tävlingsklubb. Vi anordnar varje år tävlingar i både dressyr och hoppning.

För att få tävla på lokal tävling och uppåt måste man ha giltig licens. En giltig licens krävs redan vid anmälningstillfället, och vi rekommenderar därför att ansöka om licensen i god tid.

För att få lösa licens för ToRK måste du ha betalt in din medlemsavgift till oss. Läs mer om detta under avgifter. Du måste också ha Grönt kort för att lösa licens. Vid frågor gällande licenser, kontakta kassör eller tävlingsansvarig i styrelsen.

TORK SOM TÄVLINGSKLUBB

Vi är stolta över våra tävlingsekipage men också över får tävlingskommitté och våra fantastiska funktionärer som gör det möjligt för oss att anordna så väl genomförda och populära tävlingar.

"ToRK är en framgångsrik tävlingsklubb, och vi är stolta över Tävlingskommittén och våra fantastiska funktionärer som gör det möjligt för oss att anordna så väl genomföra tävlingar på vår anläggning! För att få ställa ut tävlingslicenser till sina medlemmar måste klubben varje år anordna ett visst antal tävlingar och för att genomföra dessa krävs en stor arbetsinsats av våra medlemmar på tävlingsdagen. Vi ser gärna att alla som löser licens för oss, också ställer upp på någon tävling varje år som funktionär."

"Utöver arbetet på själva tävlingen krävs mycket planering och administration före och efter tävlingen. Detta görs/drivs främst av medlemarna i vår Tävlingskommitté. Det mycket arbete med att anordna en tävling, men vi har också fantastiskt kul och en härlig gemenskap, så varmt välkomna att dela den med oss!"

Läs gärna ToRK:s Code of Conduct!